Thursday, January 05, 2012

Kerana Kejujuran....

...hari saya menjadi sangat bagus.


Saya jujur hari ni. Dalam menilai diri saya dan prestasi kerja saya sepanjang saya kerja di sini. Dalam menilai siapa diri saya pada pandangan bos dengan cara-cara bos melayan saya selama ini.


Dan hasilnya, saya dapat tahu rupanya pandangan bos terhadap diri saya adalah lebih tinggi daripada pandangan saya terhadap diri sendiri.


*bangga*


Saya tak kisah apa end resultnya. Samada ada bonus ke, tak ada bonus ke, bonus berapa bulan ke, naik gaji, tak naik gaji ke, yang penting saya tau nilai saya pada pandangan bos.


Walaupun selama ni bos selalu marah saya, dan selalu buat saya berperasaan macam nak lari dari sini, tapi rupanya, bos sayang saya. *muntah*


Saya akan berusaha lebih kuat mulai sekarang dan saya akan cuba menjadi lebih tabah bila bos menguji kesabaran saya!


For the first time; "Thank you bos. You made my day" =)



by,
Aimi A.Z yang berperasaan sangaaaaaaaat bagus...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin