Thursday, February 09, 2012

Saya TAKKAN Pergi ke Wedding Lagi

Kenapa?

Sebab melihatkan mereka bergaya dengan "handbag" baru mereka, menjadikan saya jealous.









Jealous kerana mereka berusia setua saya tetapi sudah mencapai achievement sebegitu. Jealous kerana mereka juga adalah engineer seperti saya tetapi mereka mempunyai kelebihan daripada saya.


Macam mana mau compete ini macam? Aiyok!


Saya tau ramai yang tak sabar tunggu saya ada "handbag" terutamanya Puan Rusni, tapi sabarlah ye? That time will come. Tunggu jelah, and sabar. Macam yang kita semua tau, sebesar-besar rancangan kita untuk diri kita sendiri, besar lagi rancangan Allah untuk kita. 


Lagipon, saya tunggu kakak saya lepas dulu. Supaya tak payah melangkah bendul. *wink* So, kakak oi, tak faham-faham lagi ke? =)



Nota kaki: Tajuk entri ni adalah tipu semata-mata. Takkan lah aku taknak pergi wedding dah lepas ni. =)




by,
Aimi Az yang teringat-ingat kata-kata "mereka" di wedding hari tu...



Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

syahida said...

stress laa kakak cik aimi lps ni...mau dia ltk duedate!!ha3

FARHANA JAMIL said...

ala mi...tu br satu hbag...bleh compete lg =p ko jgn nak ngada x gi wedg sesape plak pasni. Kang anak aku x kenal aunty aimi plak =p

Aimi A.Z said...

Ida oi,
Tak payah lah letak due date. nanti expired plak. Haha

Aimi A.Z said...

Farhana,
memang lah di takkan kenal aunty aimi, sebab dia kenal kak amy. =)

irma said...

isshhh..aina ni.xnak dok diam..dh xcantek gmba kite..haipp!!

Aimi A.Z said...

haah lah aina ni. lain kali dok yam-yam. hahahahaha~

geriataugerald said...

haha... lawak la post ni... takpe aimi, aku pun blom ada handbag mahal lagi...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin