Thursday, March 08, 2012

Situasi

Pernah tak korang mengalami situasi macam ni;


Korang tak mencari pon. Tiba-tiba benda tu ada kat depan mata. Tapi, korang taknak pon. Tapi, korang tengok apa yang "orang tu" cari match dengan apa yang korang ada. Every details sama. Korang pon terfikir, "Tak ada salahnya mencuba". Jadi, korang pon mencuba walaupun pada awalnya korang tak mencari pon. 


Itulah situasi aku sekarang. Jadi, tunggulah kesinambungan cerita ni dalam masa 14 hari. *wink* Kalau tak ada kesinambungan dalam masa 14 hari maknanya tak dapat lah tu. Haha~



by,
Aimi A.Z yang mungkin bakal bertukar warganegara sekiranya semuanya berjalan dengan lancar. =)

1 comment:

jaltarangart.in said...

you.write.really.very.nice.i.am.your.daily.visitor.
like.your.blog.very.much.thanks.for.creating.this blog.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin